Свята Трійця – важливе поняття у більшості християнських вчень. Це поняття об’єднує разом три особи – три лики, три образи, три прояви. Згідно з символом віри, прийнятим на Першому Нікейському соборі, Бог має три особи: Бог-Отець, Бог-Син і Бог -Дух Святий. Усі ці особи є, однак, єдиним Богом (різними його проявами), і кожна з них є повністю всемогутнім і єдиним Богом (а не частиною Бога), і серед цих осіб нема більшої або меншої. Бог визнається всемогутнім, вічним і безмежним. Будучи єдиними і неподільними за природою, три постаті Бога, однак, відрізняються походженням та взаємними відносинами. Так, Бог-Отець народжує Бога-Сина, а Сам не походить ні від кого, Бог-Син народжується від Бога-Отця, а Дух Святий сходить від Отця.
Згідно християнських вчень, Бог-Син прийняв тіло людини і воплотився з Духа Святого і Діви Марії як Ісус Христос з метою спасіння людства. Напередодні цього свята домівку прикрашають зеленими гілками дерев, квітами, а також встеляють долівку, тому що три останні дні тижня перед Трійцею (Зеленого Тижня) та три перші дні Троїцького Тижня (після Трійці) називають Зеленими святами. За Християнською традицією, Зелені Свята вшановують створення Всесвіту – цього дня Господь створив Землю і засіяв її зеленню. Церква святкує Зішесття Святого Духа на апостолів на десятий день після Вознесіння. Також цей день називають Днем Святої П’ятидесятниці, тому, що подія ця сталася на п’ятдесятий день після воскресіння Христового – Пасхи. Бог Отець послав Сина на землю; Син явив нам шлях до Отця – дорогу смирення, настановив нас любити Бога і ближніх, постраждав на хресті за наші гріхи, воскрес і вознісся на небо, обіцяючи учням послати Духа Святого, Утішителя; і тепер Цей Утішитель зійшов на учнів і наповнює засновану Христом Церкву. У чому полягає духовна символіка дня П’ятидесятниці? Коли ми приймаємо Бога у своє життя – тобто втілюємо віру в Нього у своєму житті конкретними справами і діями, щоб здобути силу Духа Святого, духовну енергію Божу. І отримати таким чином життя вічне, прийшовши дорогою праведності до миру й радості у Дусі Святім, до небесного Божого царства. Перший день П’ятидесятниці, неділю, церква присвячує переважно на славу усієї Пресвятої Тройці, і цей день в народі називається Троїцьким Днем. Другий же, понеділок – на похвалу Духа Святого, від чого й зветься він Духовим Днем. Під час же богослужіння віряни стоять у церкві з квітами у руках, висловлюючи тим самим радість і вдячність Богові за духовне наше життя. Квіти та зелень – символ життя – є свідченням визнання та прославлення життєдайної сили Животворчого Духа. Напередодні Трійці Вселенська Троїцька поминальна субота. Цього дня у православних християн заведено поминати й молитися за всіх покійних, тому вона і названа вселенською, всеосяжною. У церкві у Троїцьку батьківську суботу поминають, крім рідних, усіх християн, які раніше жили й померли. Кожен з них своєю вірою зробив власний внесок, заклав цеглинку в будівництво Царства Божого, що встановиться на Землі після Другого пришестя Христа. Тоді ж і всі мертві оживуть. Тому дуже важливо виділити кілька днів на рік, коли і священнослужителі, й прості парафіяни показують молитвою та службою, словом і справою, що про померлих пам’ятають і чекають на їхнє повернення. Вселенська Троїцька поминальна субота – найважливіший з подібних днів. Запрошую всіх 11 червня 2022 року на 9.00год. до храму Всіх Святих Землі Української до спільної молитви за всіх померлих з родини, воїнів ЗСУ, які віддали життя за Україну, за нас, і ми маємо можливість іти до храму, за невинних жертв усіх війн на нашій території. 12 червня 2022 року о 9.00год. відбудеться святкова Троїцька служба та освячення зелені та квіток. Отець Степан Драбик